הבן קובי נחשוני סופד לאביו ז"ל: "בא לקדם מטרות"

מערכת האתר No Comments on הבן קובי נחשוני סופד לאביו ז"ל: "בא לקדם מטרות"

קובי נחשוני ספד לאביו ב'מהדורה המרכזית': "אבא כבוגר תנועת פא"י דגל במקום אנטי מגזרי. האידאולוגיה שלו הייתה ברורה, גם השתייך חברתית לחברה החרדית אבל מעולם לא עשה עניין מהשבטיות. הוא הפך את החזון לעיסוק. אין פסילות. היה יכול לכתוב מאמר מושחז נגד אדם מסוים, אבל דקה לפני הפרסום היה מתקשר והצד השני היה מבין ששום דבר לא אישי.

נחשוני
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קובי נחשוני על אביו יצחק ז"ל לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "חייב לפתוח במחמאה ונזיפה. הייתם קרובים והוא אהב אותך, סיכום חייו היה מדויק. אבל הוא היה כועס שהוא נקרא פעמיים "הרב" זאת למרות שהוא נסמך לרבנות".

"כאיש משפחה, אבא היה… בגיל 40 אני קולט שאבא היה מוסר את הנפש לדברים שהיה מקדם כעיתונאי, לא על מנת לחשוף סקופים ובלאגן אלא כדי לקדם מטרות. אותה מסירות נפש כשלחם עם העט כדי לקדם מטרות ולגמול חסדים, הוא היה עושה במעשים למען המשפחה. בתחילת הקריירה של אחי אהרל'ה כמוזיקאי, הוא היה נוסע לקצה הארץ כדי להתגאות במשפחה שלו".

"עם שישה ילדים, אבא כבוגר תנועת פא"י דגל במקום אנטי מגזרי. לא עשינו מעולם עניין מהשתייכות מגזרית, האידאולוגיה שלו הייתה ברורה, גם השתייך חברתית לחברה החרדית אבל מעולם לא עשה עניין מהשבטיות הזאת"

"בערוב ימיו בארגון גשר הוא הפך את החזון לעיסוק. אין פסילות. היה יכול לכתוב מאמר מושחז נגד אדם מסוים, אבל דקה לפני הפרסום היה מתקשר והצד השני היה מבין ששום דבר לא אישי"

"יחסי הקשרים בין אבא לאמא היה מדהים ובא לידי ביטוי כשאמא עמדה לצידו בחודשים האחרונים כמסירות מוחלטת. בברנז'ה ומחוצה לה כולם ראו את זה. כל מי שמדבר איתי מהחוגים של אבא שואל קודם מה מה שלום אמא".

האזינו



0 תגובות